[̲̅ə̲̅٨٥̅٦̲̲̲̅̅]♥ℒℴѵℯ♥'[̲̅ə̲̅٨٥̅٦̲̲̲̅̅]

Talk all u want..It's just jealousy..my name must taste good,it's always in someone's mouth.."Cause like u said,This is it.This is life.And i'm in love wif u...I think that d only thing i've ever really been sure of in my entre life.And i'm really messed up right now,And i got a whole lot, of stuff i hav to work out, But i don't want to waste any more of my life without u in it. and i think i can do dis.I mean, I want to.I hav to. right?

Wednesday, March 13, 2013

salam....hmmmm da lama rasenya x jupe butang2 words kat lappy neh... eberibadi im juz married with my love one's.. hehehehhee and soon jadi mommy plak... da jodoh kan xkemna pun..btw alhamdulillah its getting         hard but sabar to indahkan...hmmmm mcm buntu lak na type ape kat blog yg da lama giler x update kan..hari da ptg cuaca kat somban sgt panes...its 34c urrrggghhh...hahhahhaa gotcha afta married kami pindah ke cni..acc for the 1st plan is stay KL but xde rezeki kami di sna...alhamdulillah ade member dri somban ni wat sub kon karen2 kat cni and xckup workers so my bby ckap die oke je kje pape pun...kami hepi asal kan we stick together.. so we are here SEREMBAN... now kami menumpang di rumah kwan yg wat kije karen2 neh..dia lah tokey nye punn..heheheheee...last week ade balik Jb sat coz kami dpat BR1M.. so pulang ke JB ambik BR1M and ge cek up bby dlam perot neh...alhamdulillah dokter kata bby sehat xde pape mslh..afta da settle sume hal kat JB dlam sehari lebih je kat sna...jupe parents and adik badik hubby so kami pulang semula ke somban...