[̲̅ə̲̅٨٥̅٦̲̲̲̅̅]♥ℒℴѵℯ♥'[̲̅ə̲̅٨٥̅٦̲̲̲̅̅]

Talk all u want..It's just jealousy..my name must taste good,it's always in someone's mouth.."Cause like u said,This is it.This is life.And i'm in love wif u...I think that d only thing i've ever really been sure of in my entre life.And i'm really messed up right now,And i got a whole lot, of stuff i hav to work out, But i don't want to waste any more of my life without u in it. and i think i can do dis.I mean, I want to.I hav to. right?

Tuesday, June 7, 2011

kesakitan yg aku lalui kali ini  betol2 sehingga aku merayu pda owg yg aku syg.aku trlalu sakit d buat begini...bukan kerana kesalahan aku!dgan mslh yg aku pkir kan agi...ya allah sesungguhnya berat sungguh dugaan kali ini yg engkau beri...aku tiada keuatan tuk sume ini adakah ini lakonan duniawi die pda aku atau die sdg d dlam keadaan trpaksa?beri kan la aku jawapan yg benar....jika die hnya berpura kerana tkot tidak dpat pda ppuan itu dan aku pula sebagai tmpat die brgantung harapan sekiranya die tidak berjaya menawan hatippuan itu? sesungguhnya hnya engkau yg maha mengetahui segalanya... jika die berbuat begitu trhadap aku hnya redha dan hnya pdamu aku berserah takdir jika tidak d dunia die mndapat balasan ini hnya akhirat menentukan segalanya semoga aku mndpat jawapan yg benar dan tulus krana sesungguhnya aku trlalu ikhlas trhadap dirinya..mgapa dari mula dulu tidak ia kata tidak ape yg ada pda diriku ini mengapa sekarang sume nya berubah hnya krana mslh yg sdg die lalui...aku insan yg lemah dan x mampu hidop tnpa owg yg aku kasihi sesunguhnya aku trlalu bertahan derita ini perit tetapi aku masih percaya pda takdir....apakah perasaan nya trhadap aku? siapakah aku d hatinya? ape sume ini hnya krana die telah bosan n brjaya mndapatkan aku yg selama ini die ingin kan? puas kah hatinya? aku redha dgan takdir hidop ku.semoga perjalanan hidopku bahagia ke jalan yg hakiki sehingga ke syurgamu ya allah...amin..